Svatba K.

Tenhle typ svateb považuji za nejlepší. Malá časová náročnost - cca 2 hodiny, málo lidí - cca 20 a snadné plánování - samotný obřad a pak pár společných fotek.
Svatba pana K. a slečny S. začala něco málo po poledni, když jsme se sešli před "Červeným" kostelem J. A. Komenského. Od nadcházejících novomanželů se zúčastnilo jen blízké příbuzenstvo, a protože všichni pěkně věděli, že bude přítomen fotograf, nechali své digitalizační krabičky pěkně v kapsách nebo rovnou doma na poličce.
Kroužky

Jako člověk nevěřící jsem si odstál dlóóóuhý obřad plný čtení z bible a slibování si kde čeho. Během toho jsem ženichovi i nevěstě pořídil několik snímků a samozřejmě i pár obrázků svatebčanů.
Fajn bylo, že celou dobu obřadu ležely prstýnky i s nevěstinou kyticí na oltáři, takže jsem si mohl v klidu zkoušet různé úhly pohledu a cvakat jeden snímek za druhým.

Zásadní chyba

Hlavní chybou, která se vám může stát je, že se na něčem zapomenete domluvit. Příště už to neudělám a pro jistotu si sepíšu v bodech seznam.
V mém případě jsem zapomněl novomanželům připomenout, ať jejich políbení malinko natáhnou, abch stihl v klidu udělat 1 - 2 snímky.
Pokud se na tomhle nedomluvíte, pak u vás musí stát všichni svatí... a u mě stáli. Uff.

Focení v "zahradě"

Každý brňák ví, že kolem "Červeňáku" moc zeleně není a rozhodně se jí nedá říkat park. Před kostelem na schodech se to dá, před kostelem na lavičkách se to dá, ale podél kostela rozhodně ne - silnice. Jediné místo se zelení je tedy za kostelem.
Druhý (možná třetí) novomanželský polibek

Naštěstí pro svatebčany, zrovna se tam potulující bezdomovec byl natolik vstřícný (resp. měl tak nízkou hladinku), že se na moji pobídku odporoučel a navíc jim popřál do dalších let hodně štěstí (ještěže se nechtěl objímat nebo tak něco).
Padlo několik fotek a hurá na hostinu. Tu už však měli v režii jiní, takže já se odporoučel domů, kde na mě čekala druhá půlka práce - udělat z toho pěkné svatební fotky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Hloupé, vulgární a off-topic komentáře budou bez milosti smazány.